poniedziałek, 14 października 2019

Zapowiedź: "Anonimowa dziewczyna" Greer Hendricks, Sarah Pekkanen

Czujesz, że wokół mrok gęstnieje,
w sercu zasiewa niepokój,
nie wiesz co tak naprawdę się dzieje,
a to burzy twój spokój. 

Tracisz poczucie tożsamości,
w głowie panuje zamęt,
gdzieś na obrzeżach świadomości,
czai się twoja pamięć. 

Nie wiesz już co jest prawdziwe,
rozpada się obronny mur,
wszystko teraz jest możliwe,
ujawnia się zrodzony z obsesji wzór. 

Małgorzata „Meggie” P

Ten wierszyk prezentuje tylko skrawek myśli kłębiących mi się w głowie po przeczytaniu opisu książki, który znajdziecie na stronie wydawnictwa.  

Źródło okładki: Zysk i S-ka

Tytuł: Anonimowa dziewczyna
Autor: Greer Hendricks, Sarah Pekkanen
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 448
Data premiery: 22 października 2019

21 komentarzy:

  1. To jedna z tych premier, na które czekam najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi bardzo ciekawie :D Zapisuję sobie tytuł :)
    www.whothatgirl.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nie zapowiedzi na blogach, przegapiłabym tą ciekawą premierę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam książki, gdyby były jadalne nie żywiłabym się niczym innym

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam już o tej książce i zapomniałam się zapisać na listę chętnych do przeczytania, ale mam nadzieję, że jeszcze zdążę. Bo wydaje się intrygującą lekturą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się ciekawie :))
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudowny wiersz, muszę przeczytać całość!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś na pewno przeczytam tę książkę. Jestem jej bardzo ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. póki co nie mój klimat ale może kiedyś się przekonam:)

    OdpowiedzUsuń