wtorek, 27 kwietnia 2021

"Smerfy na tropie. Szukaj i znajdź" Marta Stochmiałek

Tytuł: Smerfy na tropie. Szukaj i znajdź
Autor: Marta Stochmiałek
Ilustrator: Peyo
Seria: Na tropie. Szukaj i znajdź
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 24

Myślę, że każdy z Was słyszał o smerfach. Tym razem mali niebiescy bohaterowie tej książeczki zapraszają Was do swojej wioski, by pokazać jak spędzają czas i zaprosić do wspólnej zabawy.

Książeczka jest dużego formatu, z miękką okładką, na której widzimy harmonijnie skomponowane, barwne grafiki. Zarówno tytuł jak i elementy okładki wskazują, czego można spodziewać się wewnątrz. Publikacja przeznaczona jest dla dzieci do lat 6.

Przejdźmy teraz do kolejnych stron, czyli do wioski smerfów i jej mieszkańców. Każde przewrócenie strony to nowa, duża ilustracja z wyraźnymi elementami w jednolitych barwach. Po przeczytaniu krótkiej informacji opisującej przedstawioną sytuację możemy przejść do wyszukiwania elementów, które przedstawione są w ramce. Wyszukuje się je dobrze, chociaż czasem trzeba też dokładnie się przyjrzeć, bo mogą znajdować się na łączeniu stron. W każdym razie wyszukiwanie sprawia wiele frajdy zwłaszcza, że elementów do znalezienia jest sporo. Dla tych natomiast, którzy po dotarciu do ostatniej strony nie mają dość, przedstawione są kolejne elementy, które można wyszukać w całej książeczce.

„Smerfy na tropie. Szukaj i znajdź” to niepozorna książeczka, która przyciąga uwagę barwnymi ilustracjami i ciekawą treścią, rozwija i daje dużo radości. Zapewnia rozrywkę, ale także pomaga w ćwiczeniu rozpoznawania kolorów i kształtów. Rozwija spostrzegawczość i może być fajnym pomysłem na wspólne spędzenie czasu.

50 komentarzy:

  1. Fajnie, że jest to mądra książka. Poza tym Smerfy są zawsze na czasie.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentuje ta książeczka. Dzieckiem nie jestem, ale ciągle kocham Smerfy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne są te książki! Mamy akurat z Bingiem, na Smerfy chyba też się skuszę dla małej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ach jako dziecko kochałam Smerfy:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham smerfy od trzydziestu lat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że książeczki o Smerfach nadal powstają :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię książeczki o Smerfach. Kiedyś zbierałam podobne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mojej córce by się podobała :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach te smerfy, lubiłem tę bajkę. Ciekawe co z Gargamelem i Hogatą? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy byłam dzieckiem uwielbiałam Smerfy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna książeczka, uczy i bawi jednocześnie, a Smerfy są takie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pamiętam jak w dzieciństwie przepadałam za tą bajką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Smerfy kojarzą mi się z dzieciństwem - zawsze je lubiłam :) Fajnie, że powstają takie książeczki

    OdpowiedzUsuń
  13. W dzieciństwie bardzo lubiłam oglądać smerfy :D
    Fajnie prezentuje się ta książeczka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam serdecznie ♡
    Super recenzja :) Gdy byłam mała uwielbiałam smerfy i nie mogłam się doczekać kiedy będą w wieczorynce :D
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiałam Smerfy ��

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo aż się dzieciństwo przypomina!:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Smerfy były moją ulubioną bajką!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiałam oglądać tą bajeczkę razem z dziećmi. Fajnie, że jest książeczka do poczytania.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książeczka jest kolorowa i sporo w niej elementów do wyszukiwania :)

      Usuń
  19. Takie poszukiwania to świetna rozrywka zarówno dla małych jak i dużych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja w dzieciństwie strasznie się bałam tej bajki. W zasadzie to Gargamela i tego, co zrobi Smerfom jak je złapie!!! Brrrrr....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta książeczka pozostawia pozytywne wrażenia :)

      Usuń
  21. Lubiłam tę bajkę :)
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Smerfy to była bajka mojego dzieciństwa :) Taki powiew czegoś nowego :) Pamiętam, jak co niedzielę zasiadało się przed telewizorem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale trafiłaś z tym wpisem :) Szukałam właśnie czegoś smerfowego dla córki :)

    OdpowiedzUsuń