wtorek, 22 grudnia 2020

"Disney Księżniczka. Biblioteka Bajek"


Tytuł: Disney Księżniczka. Biblioteka Bajek
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 304

Przypomnijcie sobie czasy, gdy wieczorem tuż przed snem czekaliście z niecierpliwością na bajkę. Był to moment magiczny niezależnie od tego, czy była czytana, czy wymyślona. Miła chwila, którą później z sentymentem przez lata się wspomina. Niniejsza publikacja może być pomocna w tym zakresie. Znajdziecie w niej ciepłe i ciekawe opowieści mogące stanowić takie bajki na dobranoc. Główne bohaterki są dobrze znane z bajek Disneya, a opowieści różnorodne, klimatyczne i po prostu przyjemne.

Książeczka została bardzo ładnie wydana. Ilustracje są barwne a papier dobrej jakości. Czcionka jest spora, wyraźna, a ilość tekstu harmonijnie komponuje się z grafikami. Każda strona zachwyca kolorami i obrazami, które dobrze dobrane są do treści, a jednocześnie przyciągają uwagę.

Treść opowieści jest równie różnorodna i ciekawa. Stanowi ją osiemnaście historii. Każda z nich jest inna, chociaż można powiedzieć, że pewne cechy je łączą. Przede wszystkim występują w nich dobrze znane z bajek Disneya księżniczki, takie jak Bella, Mulan, Merida Waleczna, Ariel, Roszpunka, czy Królewna Śnieżka. Poza tym zawierają morał, są pełne ciepła, zachęcają do pomocy, do rozwijania własnych zainteresowań, mierzenia się z przeciwnościami. Zachęcają także do opowiadania bajek, które można znaleźć w książkach, ale też mogą zależeć po prostu tylko od naszej kreatywności. Jest to akcentowane w każdej z tych historii.

W trakcie lektury miałam pozytywne wrażenia i niejednokrotnie opowieść wywoływała u mnie uśmiech. Publikacja ma pozytywny wydźwięk i może stać się dobrym podarunkiem przykładowo pod choinkę. Daje czytelnikowi różnorodne opowieści, które zachęcają do wspólnego spędzania czasu i do ciekawej rozmowy.

„Disney Księżniczka. Biblioteka Bajek” to niepozorna, ale pełna treści książeczka. Przyciąga uwagę barwami oraz ciekawą, osnutą ciepłem treścią. Witają nas dobrze znane z bajek księżniczki i piękny, pełen przygód i tajemnic świat. Opowieści te dobrze sprawdzą się jako bajki na dobranoc, ale też w dowolnym momencie, w którym będziecie chcieli do nich zajrzeć.

42 komentarze:

  1. Za dzieciaka byłam fanką ksieżniczek Disneya :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, nie wiedziałam, że Harper Collins ma w swojej ofercie takie książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna wydaje się ta książeczka 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiałam wszystkie księżniczki Disney'a :)
    Zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym wróciła do tych księżniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wydana, przyciąga ładnymi ilustracjami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, gdy zobaczyłam tę książkę u Ciebie to mimowolnie wydobyłam z siebie takie "oooch" :) Chętnie chwyciłabym po tę pozycję, bo jeśli ma pozytywny wydźwięk czy są pełne ciepła, to zdaje się być idealna na święta! Cudowna recenzja, pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  8. oj bajki Diseya i księżniczki to dzieciństwo me:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytając opinię o tej książce nabrałam ochoty na odświeżenie animacji Disneya.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Do dziś mam słabość do księżniczek Disney'a :) Moją ulubienicą jest Kopciuszek i Bella :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może kupię córce, skoro polecasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, sporo ciekawych opowieści w niej znajdziecie :)

      Usuń
  12. Super, muszę córce kupić :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubiłam takie książki, kiedy byłam dzieckiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz sporo takich barwnych publikacji powstaje :)

      Usuń
  14. Moim dziewczynkom z pewnością się spodoba 😊!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak, bo książeczka jest kolorowa i ciekawa :)

      Usuń
  15. Juniora na nią nie namówię, bo mi powie, że to książka dla dziewczyn, ale sama też lubię wracać do takich książek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj ♡
    Świetna lektura dla Małej Księżniczki! :) Sama byłam fanką tych disneyowskich postaci (W sumie, nadal jestem ich fanką ).
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham bajki Disneya. Z chęcią jak będę miała dziecko kupię tę publikację.

    OdpowiedzUsuń