niedziela, 8 listopada 2020

"Disney Księżniczka. Najpiękniejsze opowieści"


Tytuł: Disney Księżniczka. Najpiękniejsze opowieści
Autor: Opracowanie zbiorowe
Seria: Nowe najpiękniejsze opowieści
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 192

Każdy pewnie już poznał część księżniczek z bajek Disney’a a w tej niewielkich rozmiarów książeczce możemy spotkać je w trochę innej odsłonie. Do lektury zachęca już barwna okładka, na której widzimy między innymi Pocahontas. Kto jeszcze występuje w tej książeczce?

Książeczka podzielona jest na dwanaście historii i jak można się spodziewać w każdej z nich główną bohaterką jest inna księżniczka Disney’a. Nie chciałabym za wiele Wam zdradzać, co poszczególne rozdziały skrywają, lecz wspomnę o tych, które najbardziej mnie oczarowały. Mój wybór padł już na pierwszą opowieść, w której wita nas Vaiana. Płynie z niej radość, mądrość i po prostu pozytywna energia. Z przyjemnością spotkałam też księżniczkę Dżasminę i poznałam jej historię, która pokazuje, że warto zrobić coś dla innych. Siłą rzeczy muszę wspomnieć o niesfornej Meridzie i jej równie nieposkromionych braciach. To tylko skrawek tego, co zawiera ta niewielka książeczka.

Warto też wspomnieć, że publikacja jest barwna, zawiera piękne ilustracje i z miłą chęcią zagląda się na kolejną stronę. Jej nieduży format umożliwia łatwiejsze zabieranie jej ze sobą a jednocześnie ilustracje są tak wyraźne, że niewielki format nic im nie ujmuje. Papier jest dobrej jakości, czcionka czytelna, a tekst zrównoważony z grafiką.

„Disney Księżniczka. Najpiękniejsze opowieści” to książeczka, którą warto poznać, gdyż przedstawia dwanaście opowieści z morałem, ciekawych, a każda z nich dotyczy jednej z księżniczek Disney’a. Każda historia jest inna, chociaż łączy je pozytywna energia, dobroć i chęć niesienia pomocy innym. Pięknie przedstawiona i równie pięknie wydana.

39 komentarzy:

  1. Świetnie, że z tej książki płynie pozytywna energia, ale wątpię, że po nią na tym etapie sięgnę.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna propozycja dla najmłodszych- lubię takie historie z morałem xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Za dzieciaka dałaby sie pokroić za taką ksiażeczkę bo uwielbiałam księżniczki Disneya ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam słabość do takich książek i w takich chwilach żałuję, że nie mam córki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książeczka może być też dobrym pomysłem na prezent :)

      Usuń
    2. Wiem, ale tak się składa, że u nas w rodzinie od kilku lat rodzą się sami chłopcy, a im ta książka raczej nie przypadnie do gustu. Ale jeżeli dorobimy się jakiejś dziewczynki w mojej familii to będę miała tą książkę na uwadze:)

      Usuń
  5. Myślę, że moja chrześnica by się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla młodego czytelnika w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka fajna pozycja do czytania dla najmłodszych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka książkę trzeba mieć, jeśli posiada się dzieciaczki. Świetna na prezent. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakby to powiedział mój junior, książka jest dziewczyńska :) Ale dla małej księżniczki w sam raz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I przypominają się cudowne czasy dzieciństwa :) Uwielbiam księżniczki Disneya :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna pozycja dla młodszych czytelników

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wszystkie disneyowskie bajki i zawsze z miłą chęcią do nich wracam. A opowieści z takim pięknym morałem zawsze jak najbardziej cenne dla najmłodszych :)

    OdpowiedzUsuń