piątek, 31 marca 2023

"Wiem, co czujesz" Gabriela Gargaś - Wydawnictwo Literackie - akcja rabatowa

Dziś przychodzę do Was z informacją o ciekawej akcji rabatowej dotyczącej najnowszej książki Gabrieli Gargaś "Wiem, co czujesz", która premierę będzie miała 12 kwietnia, ale możecie kupić ją od dziś do niedzieli z rabatem.

Akcja rabatowa trwa w dniach 31 marca 2023 - 2 kwietnia 2023 i w tym czasie na stronie Empiku możecie kupić książkę z rabatem 50%. Wystarczy wpisać podany wyżej kod rabatowy, a cena książki zostanie obniżona.

Informacje na temat książki znajdziecie na stronie Wydawnictwa Literackiego (tutaj).

Czy poznaliście już twórczość tej pisarki? Czy macie w planach czytelniczych tę książkę?

12 komentarzy:

  1. Dawno temu czytałam książkę tej autorki i zupełnie nie podpasowal mi jej styl. Jednak może kiedyś sprawdzę, czy by mi podeszło:) fajna akcja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletnie nie kojarzę tej autorki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Do twórczości Gabrieli Gargaś nie trzeba mnie namawiać, gdyż bardzo lubię jej powieści.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze nic autorki. Może czas to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej autorki, ale chętnie poznam jej twórczość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze niestety nie znam twórczości tej autorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam jeszcze nic autorki. Może czas to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytała książek tej pisarki. Może kiedyś, po jakąś sięgnę 😊.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej autorki, ale cena kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Niestety nie znam twórczości autorki, a szkoda. Mam nadzieję, że będę miała okazję poznać :) Ciekawa promocyjna oferta :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń