wtorek, 4 stycznia 2022

"Influencerka" Ellery Lloyd - Marginesy - akcja rabatowa

 

Dziś chciałam Was poinformować o ciekawej akcji rabatowej wydawnictwa Marginesy dotyczącej thrillera "Influencerka"Ellery Lloyd.

Akcja rabatowa trwa w dniach 3 - 6.01.2022 i w tym czasie na stronie Empiku możecie kupić książkę przed premierą z rabatem 50%. Wystarczy wprowadzić kod rabatowy. Szczegóły znajdziecie powyżej.

Więcej informacji na temat książki możecie przeczytać na stronie wydawnictwa Marginesy (tutaj).

Mam ten thriller w swoich planach czytelniczych, gdyż zaintrygował mnie jego opis i pewnie niebawem Wam o nim napiszę. Czy jesteście ciekawi tej książki?

42 komentarze:

  1. Tak, jestem ciekaw :-). Poczekam na Twoją recenzję :-) . Pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla osób chętnych na kupienie książki, to superpromocja. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć. Tematyka ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. na pewno warto skorzystać z tej promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie sięgam po thrillery :) Nie mój klimat :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobra promocja, warto z niej skorzystać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam thrillery, więc planuję się zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tej książki, fajna promocja:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba nie do końca mam na nią ochotę, aczkolwiek poczekam na Twoją opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, dam znać o moich wrażeniach po lekturze :)

      Usuń
  10. Super akcja rabatowa. Oby takich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa tej książki, ale poczekam z czytaniem na jakieś recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ojaaaa, to musi być mega cieawe!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super oferta! Warto skorzystać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tej ksiązki bo temat na czasie. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie dowiedziałam się o tej książce na Lubimy Czytać. Chyba jednak niespecjalnie interesuje mnie ten temat :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z ciekawości chętnie bym przeczytała tą książkę :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń